
Praha 25. října 2024 (PROTEXT) – Česká tisková kancelář přijme provozního manažera nebo manažerku pro vedení úseku správy a nákupu s nástupem od 1. ledna 2025.
Manažer/ka bude mít zodpovědnost za:
- kompletní správu nemovitostí ČTK v Opletalově a Žirovnické ulici
 - digitalizaci agendy úseku správ a nákupu
 - energetickou udržitelnost budov
 - nové rozvojové projekty
 - personální vedení zaměstnanců úseku
 - řízení, kontrolu a koordinaci úseku
 
Čemu se budete věnovat:
- provozu, údržbě a servisu našich objektů (úklid, ostraha, energie, kontrola úklidových služeb, odpady, pojištění, informační systém, revize a další související činnosti.)
 - agendě pronájmů nemovitého majetku ČTK
 - plánování a realizaci rekonstrukcí a stavební činnosti
 - plánování a vedení projektů
 - nákupu a zásobování ČTK
 - dalším úkolům při správě majetku ČTK náležejícího k provozu budov v přímé podřízenosti generálnímu řediteli a v rozsahu těchto kompetencí budete oprávněn/a jednat jménem ČTK
 
Co od Vás očekáváme?
- profesionalitu, víceletou praxi v oboru a znalost příslušné legislativy
 - schopnost strategicky přemýšlet a zvládat dlouhodobé plánování
 - organizační a manažerské dovednosti
 - schopnost řídit zaměstnance a motivovat je
 - samostatnost a flexibilní přístup k řešení problémů
 - špičkové komunikační dovednosti
 - řidičský průkaz sk. B
 
Co nabízíme?
- stabilní zázemí společnosti s více než stoletou historií
 - příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
 - motivační platové podmínky
 - pracovní smlouvu, plný pracovní úvazek
 - program zaměstnaneckých benefitů – stravné ve výši 110 Kč/den, příspěvek na penzijní spoření nebo DIP, příspěvek na jazykové vzdělávání, multisportka, zaměstnanecké slevy a další výhody
 - pracovní notebook a telefon, zvýhodněný tarif O2
 - 5 týdnů dovolené
 
V případě Vašeho zájmu se nám ozvěte co nejdříve na e-mail: mrazkova@ctk.cz. Do předmětu zprávy uveďte „provozní manažer“ a přiložte Vaše CV.
Výběrové řízení proběhne v polovině listopadu.
