Obchod, marketing

Společnost Hisense si zajistila první místo v celosvětových dodávkách stopalcových televizorů

Podle předního mezinárodního institutu pro výzkum trhu Omdia si společnost Hisense, přední značka v oboru spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, upevnila svými stopalcovými televizory ve 3. čtvrtletí 2024 postavení nejlepšího hráče na globálním trhu špičkových televizorů. Tento úspěch znamená pro společnost Hisense již čtvrté čtvrtletí v řadě na čele trhu. […]

Obchod, marketing

Češi stále věří na kouzlo Vánoc a radost z dárků

Vánoce jsou svátkem radosti, setkávání, rodiny a obdarovávání. Ale co vlastně dáváme, když pod stromeček položíme obálku s penězi? Jistě, je to praktické. Ale vyjadřuje to skutečně naše pocity a úsilí, které jsme do výběru dárku vložili? O tom, že peníze pod stromeček nepatří, se shodlo téměř 60 % Čechů, kteří se účastnili vánočního průzkumu nákupního rádce Heureka.cz. Důvod je prostý – dárek s osobním přístupem vyjadřuje, že jsme si na výběru opravdu dali záležet a že obdarovaného známe a máme rádi. […]

Obchod, marketing

Black Friday pod palbou hackerů: Každý pátý zákazník ignoruje online hrozby

Slevové akce, jako Amazon Prime days, Black Friday nebo Cyber Monday, a předvánoční nákupy jsou nejdůležitějšími 100 dny v kalendáři obchodníků. Období od října do prosince, označované také jako „Golden Quarter“ (Zlaté čtvrtletí), je celosvětově nejrušnější z hlediska počtu offline i online nákupů, které přinášejí virtuálním pokladnám více než 4 biliony USD. Téměř každý pátý nakupující však přitom není chráněn před kybernetickými hrozbami, uvádí studie společnosti Kaspersky1. […]

Obchod, marketing

Na vánoční nákupy zve Tesco Cheb do nově zmodernizované prodejny

Prodejna Tesco v Chebu prošla rozsáhlou modernizací, díky níž nabízí zákazníkům ještě pohodlnější a příjemnější prostředí pro vánoční i každodenní nákupy. Hypermarket o prodejní ploše 3 095 m² představuje široký sortiment potravinářského i nepotravinářského zboží s důrazem na aktuální sezónní nabídku, včetně všeho potřebného pro Vánoce a Silvestra. […]

Obchod, marketing

Konec každoročnímu týrání kaprů? Společenská podpora ukončení nákupu živých ryb získává na síle

Podle nejnovějšího průzkumu CIWF Česko by se pouze pět procent lidí v Česku na Vánoce neobešlo bez nákupu živého kapra. Právě na ně cílí každoroční předvánoční kampaň Vánoce pro kapry, která znovu zdůrazňuje, že ryby určené ke konzumaci prodané v živém stavu do rukou koncových zákazníků zbytečně trpí. Tuto Kampaň letos podpořily i další známé osobnosti včetně herečky Lucie Benešové či spisovatelky Petry Soukupové. CIWF Česko vítá osvětovou kampaň Magistrátu hlavního města Prahy Vaše tradice, moje trápení, která se nese v podobném duchu. […]

Obchod, marketing

Kdo je Kampi?

Kampi působí na českém trhu již od roku 1997 jako výrobní a velkoobchodní společnost, která dodává kancelářské potřeby školám, firmám i institucím. Za více než čtvrtstoletí si vybudovala pevné postavení mezi dodavateli, spolupracuje s širokým spektrem klientů, od nadnárodních korporací až po státní organizace. Od samotného počátku se firma věnuje zaměstnávání osob se zdravotním postižením, čímž aktivně přispívá k jejich začlenění na trh práce. Tento závazek vychází z charakteru výroby, která na počátku kladla důraz na ruční práci, a z přesvědčení, že smysluplná podpora může skutečně měnit životy. […]