Obchod, marketing

Nejlevnejší v Pepco. Ještě snadnější přístup k nejlepším nabídkám až do 30. dubna!

Společnost Pepco již léta podporuje zákazníky v informovaném rozhodování při nákupech tím, že nabízí širokou škálu produktů za výjimečně nízké ceny. Nyní je nakupování ještě snazší! Až do 30. dubna probíhá ve všech prodejnách Pepco kampaň „Nejlevnější v Pepco“, která usnadňuje vyhledávání nejlevnějších výrobků ve více než 60 kategoriích oblečení a domácích potřeb. Díky přehlednému značení mohou zákazníci rychle identifikovat cenově nejvýhodnější možnosti v každé skupině výrobků. […]

Obchod, marketing

O těchto výhodách podílových fondů pravděpodobně nevíte. Objevte je dnes!

Podílové fondy získaly renomé díky diverzifikaci, profesionální správě a jednoduchosti investování. To jsou benefity, které zná každý, kdo se o investice alespoň okrajově zajímá. Existují však i méně známé výhody, díky nimž se podílové fondy katapultují mezi vaše oblíbené investiční nástroje. Na iFund.cz najdete přehled těch nejvýkonnějších podílových fondů, detailní srovnání a chytré investiční nástroje, které vám pomohou s výběrem. Pojďme se na to podívat! […]

Obchod, marketing

Martin Pučálka rozšiřuje své podnikatelské portfolio o společnost BAFPET

Úspěšný český podnikatel Martin Pučálka oznamuje akvizici společnosti BAFPET, významného hráče na trhu s obojky, vodítky a dalšími potřebami pro domácí mazlíčky. Tato transakce byla realizována prostřednictvím jeho investičního holdingu MEDANEL, čímž rozšířil své portfolio, zaměřené na výrobu a distribuci krmiv a potřeb pro domácí mazlíčky, o více než 10 %. V segmentu pet food podniká od roku 2006. […]

Obchod, marketing

CONTEG je opravdu zelený. Důvěřuje i solární energii

Pro Firmu roku 2024 CONTEG je důraz na zlepšování ekologických standardů jednou z priorit. Zásady ESG jsou důležité zejména pro partnery ze západní a jižní Evropy, kde má rodinná česká firma výrazné zastoupení. V loňském roce zaznamenal CONTEG výrazný posun, když naplno spustil provoz solárních panelů na střeše klíčové provozovny v Pelhřimově. Společnost tak je zelená nejen podle nového webu, jehož neodmyslitelnou součástí je i zelená barva. […]

Obchod, marketing

Generace Z si nejlépe rozumí s AI, boomeři se cítí nejzdravěji a nejšťastnější jsou hybridní zaměstnanci

To je několik zjištění, která vysledovala na konci roku 2024 v pořadí již 22. výroční studie mateřské společnosti MetLife o zaměstnaneckých trendech. Týká se jednak zdraví zaměstnanců, kde se ukázalo, že paradoxně nejstarší zaměstnanci se cítí nejzdravěji, ale i jejich vztahu k umělé inteligenci, kde zase dominují zaměstnanci nejmladší generace Z. Ukázalo se také, že největší míru spokojenosti a štěstí v zaměstnání vykazují ti, kteří kombinují práci v kanceláři s home office. […]