Obchod, marketing

Společnost Bluestar Aliance získává společnost Palm Angels®

Společnost Bluestar Alliance LLC, přední světová firma v oblasti správy značek, s potěšením oznamuje akvizici luxusní streetwearové značky Palm Angels®. Získáním značky Palm Angels navazuje na nedávnou akvizici značky Off-White od společnosti LVMH. Podtrhuje tak pokračující expanzi společnosti Bluestar Alliance do odvětví špičkového streetwearu a luxusní módy. Přidání značky Palm Angels posiluje portfolio ikonických i nově vznikajících značek společnosti Bluestar a upevňuje její vedoucí postavení na trhu luxusního streetwearu. […]

Obchod, marketing

Členství v EDFA: Hlas České republiky na evropské fintech scéně

Naše členství v Evropské digitální finanční asociaci (EDFA) představuje významný krok pro český fintech ekosystém. Jako člen a zástupce České republiky v supervisory board máme jedinečnou příležitost ovlivňovat strategická rozhodnutí na evropské úrovni, která mají přímý dopad na regulace a podmínky pro fintech inovace. […]

Obchod, marketing

Holicí strojky, sluchátka nebo kávovary? Zjistěte, co si dnes Češi nejčastěji dávají k Valentýnu

Svátek zamilovaných se blíží a mnoho lidí přemýšlí, čím potěšit svou drahou polovičku. Trendy posledních let naznačují, že Češi namísto klasických dárků, jako jsou bonboniéry či plyšoví medvídci, dávají stále častěji přednost praktickým darům, které následně dělají radost každý den. Stále populárnější volbou je podle maloobchodního prodejce DATART drobná elektronika, která se stala alternativou k tradičním valentýnským překvapením. Zájem o ní v týdnu před Valentýnem stoupá řádově o desetinu. […]

Obchod, marketing

Nová studie potvrzuje, že zapojení do Fairtrade přináší pro pracovníky na květinových farmách hmatatelné výhody

Lidé, kteří pěstují fairtradové květiny v Keni, získávají navíc prostřednictvím fairtradového příplatku ekonomické prostředky v hodnotě přibližně 107 EUR (2700 Kč) na osobu ročně, které často využívají na vzdělání, podporu bydlení a zdravotní péči. Mohlo by se zdát, že to není moc, nicméně vzhledem k tomu, že mzdy pracovníků v tomto sektoru se pohybují v průměru kolem 895 EUR (22.500 Kč) ročně, jde o výraznou podporu. Tyto výhody představují významnou ekonomickou podporu zejména pro tamní ženy, které mají v zemi často nižší mzdy než muži. […]

Obchod, marketing

Průzkum „Car Policy“: Kdo ze zaměstnanců získá služební auto a jakou značku

Většina firem (65 %) umožňuje zaměstnancům volbu značky i modelu statusového služebního auta a jeho využití pro soukromé jízdy včetně zahraničních cest. Soukromé kilometry si zaměstnanci většinou hradí sami. Mezi nejpopulárnější statusové vozy top managementu patří BMW a Mercedes. Střední management nejčastěji volí Škodu. Některé firmy nabízejí místo služebního auta peněžní náhradu. Vyplývá to z průzkumu Comp&Ben Asociace, který zjišťoval, jak zaměstnavatelé nastavují podmínky pro udělování služebních vozidel prostřednictvím interní směrnice známé jako Car Policy. […]

Obchod, marketing

Virtuální branding – top trend marketingu 2025

Emoce hrají zásadní roli v tom, co si lidé pamatují, a silný emocionální zážitek může rozhodnout o tom, zda si zákazník značku oblíbí a zůstane jí věrný. Výzkumy ukazují, že emocionální prožitky mají silnější dopad na lidskou paměť než neutrální informace. Pokud zákazník zažije něco, co v něm vyvolá radost, vzrušení nebo překvapení, pravděpodobně si tuto zkušenost zapamatuje mnohem lépe než běžnou reklamu či statickou prezentaci značky. Firmy, které dokážou oslovit zákazníky na hlubší emoční úrovni, mají v dnešním konkurenčním prostředí významnou výhodu. […]