Obchod, marketing

Genius představil jednodílný Bluetooth reproduktor SP-HF505BT ze dřeva

Značka Genius představila prémiový Bluetooth reproduktor SP-HF505BT, který sází na kombinaci dřevěné konstrukce a stereo zvuku o výkonu 20 W. Novinka je určena milovníkům hudby, pro které je důležitý vzhled i výkon. Tento kompaktní audiosystém nabízí čisté výšky zásluhou dvou výškových reproduktorů o průměru 1,5 palce a současně hluboké basy díky dvěma třípalcovým wooferům. Výhodou je také více možnosti připojení, a proto je SP-HF505BT vhodný do domácnosti i kanceláře. […]

Obchod, marketing

Hisense Europe a Gorenje patří mezi 1 % nejlepších firem na světě díky platinovému ocenění EcoVadis

Hisense Europe Group dosáhla významného úspěchu v odpovědném a udržitelném podnikání. Její dceřiná společnost Gorenje, výrobce domácích spotřebičů pod značkami Gorenje, Hisense, Mora a Asko, získala v každoročním hodnocení EcoVadis 2025 nejvyšší, platinové ocenění. Z více než 150 000 firem hodnocených po celém světě se Gorenje zařadilo mezi 1 % nejlepších společností v oblasti udržitelnosti. […]

Obchod, marketing

Bobcat zahajuje výrobu minirypadel vyvinutých v Česku. Zamíří do celého světa

Po třech letech vývoje a více než 20.000 hodinách testování a ověřování zahajuje Bobcat ve středočeské Dobříši výrobu nových minirypadel. Tyto stoje byly vyvinuty inženýry v místním inovačním centrum. Kromě něj má Bobcat v Dobříši výrobní závod a centrálu pro Evropu, Blízký východ a Afriku. Zaměstnává zde více než 1300 pracovníků a je jedním z nejvýznamnějších zaměstnavatelů v regionu. Stroje Bobcat se zde vyvíjejí, testují a vyrábějí pro celý svět. V Dobříši tak nikoho nepřekvapí, že připravují nové rypadlo například pro zákazníka až v Austrálii či Kanadě. […]

Obchod, marketing

SK Slavia Praha posílila zázemí. ERP systém Vario od Seyforu nově řídí prodej statisíců položek fanshopu a e-shopu

SK Slavia Praha vstoupila do nové sezóny s posíleným technologickým zázemím. Všechny obchodní procesy jsou nově řízeny a propojeny prostřednictvím ERP systému Vario od společnosti Seyfor, který Slavia využívá už od roku 2018. To se ročně týká statisíců položek prodávaných prostřednictvím fanouškovského e-shopu i nově otevřeného exkluzivního kamenného fanshopu, který je největším projektem svého druhu v České republice. […]

Obchod, marketing

Columbia otevřela v pražském obchodním centru Nový Smíchov svoji novou již pátou značkovou prodejnu

Columbia Sportswear, přední světová značka sportovního a outdoorového oblečení, otevřela 10. září v pražském obchodním centru Nový Smíchov ve spolupráci se společností Prorok Sport svoji v pořadí již pátou značkovou prodejnu. Ta se nachází v 1. patře a s prodejní plochou 130 m2 je tak největší prodejnou Columbia v ČR. Zároveň je první evropskou prodejnou Columbia v novém designu a konceptu vybavení prodejní plochy Summit. Prodejna nabízí široký sortiment špičkového funkčního outdoorového oblečení a bot značky Columbia pro muže, ženy i děti v kategorii turistického, zimního a lyžařského vybavení až po volnočasové a lifestylové kolekce. U příležitosti otevření prodejny je pro její nové zákazníky připravena do neděle 21.9.2025 promo sleva ve výši 20%. […]

Obchod, marketing

Hvězdné modely udávají směr: AVATR září „novým luxusem” na mnichovském autosalonu (IAA) 2025

Automobilka AVATR se na autosalonu v Mnichově (IAA) 2025 představila ve velkém stylu – prezentací několika hvězdných modelů doprovázenou debutem značky na mnichovském náměstí Königsplatz. Prostřednictvím strhujícího zážitku s inovativním „indoor/outdoor” scénářem tak nabídla návštěvníkům z celého světa pestřejší a zároveň bezprostřednější seznámení se svou vizí „nového luxusu”. […]