Obchod, marketing

Jarní ANTIQUE ovládne české sklo

Vystavovatelé 52. Veletrhu starožitností ANTIQUE, který se bude konat 24.- 27.4. 2025 v Novoměstské radnici v Praze, představí bohatou kolekci českého skla. Naplní tak jarní téma KOUZLO ČESKÉHO SKLA, pečlivě vybrané Asociací starožitníků, aby přiblížili lokální tvorbu. Návštěvníci se mohou těšit na široký výběr dalšího zboží, a tak bude veletrh opět ideální příležitostí obohatit sbírky, investovat či jen potěšit oko. […]

Obchod, marketing

Společnost Hisense představuje na 137. veletrhu v Kantonu řešení pro chytrou domácnost s umělou inteligencí

Společnost Hisense, vedoucí světový podnik v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, představuje své poslední novinky na 137. kantonském veletrhu, který se koná od 15. do 19. dubna v čínském městě Kantonu. Společnost Hisense se prezentuje v hale 3.2, kde má stánek C19-59 v zóně A. Předkládá řadu řešení pro chytrou domácnost s umělou inteligencí na téma „Umělá inteligence pro váš život” a demonstruje, jak umělá inteligence mění každodenní život. […]

Obchod, marketing

Oslavy 75 let skandinávských inovací: ASKO představuje na Milánském týdnu designu přelomové domácí spotřebiče

ASKO, skandinávská značka špičkových kuchyňských a pracích spotřebičů a také těch, které se užívají v pracovním procesu, slaví 75 let inovací od své první pračky interaktivní výstavou na Milánském týdnu designu, která se koná od 8. do 13. dubna, a zároveň uvádí na trh své nejnovější inovace. ASKO navazuje na svůj odkaz spojování nejmodernějších technologií s nadčasovým designem. V Miláně představí oceňované trouby NYACRAFT s technologií Celsius°Cooking™, chladničku Nordic Fresh 2.0 a pračku Scandinavian Laundry Care 2.0, zasazené do jedinečných instalací vytvořených ve spolupráci s firmou Marmo Arredo. […]

Obchod, marketing

BlackDoven rozšiřuje globální působnost díky diverzifikovaným službám a strategickým partnerstvím

Společnost BlackDoven, česká společnost známá pro svůj mezinárodní obchod s elektronikou pro domácnost a spotřební elektronikou, oznamuje strategické rozšíření o poradenství, projektový management, development a služby v oblasti sociálního bydlení. Tato diverzifikace je v souladu se snahou společnosti přizpůsobit se dynamice globálního trhu a uspokojit vyvíjející se potřeby mezinárodní klientely. […]

Obchod, marketing

Slovenské slepice nesou zlatá vejce: výnosy vaječné farmy Babičkin dvor s dluhopisy na pražské burze vzrostly o 17 %

Výnosy společnosti Babičkin dvor, druhého největšího dodavatele vajec na Slovensku s roční produkcí 100 milionů kusů, dosáhly za rok 2024 podle předběžných výsledků hodnoty přes 555 milionů Kč (22,2 miliónů EUR). To představuje meziročně nárůst o 17 %. Zisk před započtením úroků, odpisů, amortizací a zdaněním (EBITDA) dosáhl i přes probíhající strukturální změny ve výrobě směrem k voliérovým a volným chovům výše přesahující 50 milionů Kč (2 miliony EUR). Babičkin dvor vydal v roce 2021 první zemědělské dluhopisy kotované na pražské burze. […]

Obchod, marketing

Amerika spustila chaos v mezinárodním obchodě

Datum 2. dubna 2025 bude mít nejspíš již navždy v hospodářských dějinách své pevné místo. USA se totiž vrací svojí zahraniční politikou naplno do 19. století. Amerických prezident uvedl na začátku měsíce v život svůj plánovaný celní hospodářský program. Vedle potvrzeného 25% cla na automobily došlo i na plošná cla na veškeré zboží. Obchodní partneři USA, jako je Čína, budou čelit clům v celkové výši 54 %, ale i ostatní mají problém. Na země EU nově bude platit clo 20 %, na Japonsko pak 24 %. […]