Obchod, marketing

Nejlepší vánoční dárek: Chytré inovace pro každou domácnost

Vánoce jsou obdobím dávání a nalezení dokonalého dárku může být výzvou. Tento rok udělejte své dárky nezapomenutelné s inovativními produkty od společnosti Dreame. Od hrdinů v úklidu domácnosti po luxusní osobní péči, modely X40 Ultra, Z10 Station, H14 Dual a Miracle Hair Dryer nabízejí promyšlená a praktická řešení pro každého na vašem seznamu. […]

Obchod, marketing

Jedna z nejstarších značek na světě, česká MORA, oslaví 200 let ve velkém stylu

Ikonická česká značka MORA slaví 200 let od doby, kdy byly v roce 1825 položeny její základy jako jednoho z nejstarších podniků na výrobu domácích potřeb a spotřebičů na světě. Vždy dokázala stát na vrcholu doby, a to nejen doma, ale i ve světě. Je synonymem kvalitních, spolehlivých a úsporných spotřebičů do kuchyně i domácnosti s praktickou obsluhou, které otevírají dveře nejen k tradičnímu, ale i ke zdravému modernímu životnímu způsobu. Celý rok 2025 se proto ponese v duchu zajímavých spojení a akcí. […]

Obchod, marketing

Podvody vzrostly o 20 procent: MONETA varuje před falešnými e-shopy a podvodnými SMS zprávami

Nakupování vánočních dárků prostřednictvím e-shopů je mezi Čechy stále oblíbenější. Tento trend však nahrává také podvodníkům, jejichž aktivita se podle Monety v listopadu navýšila v porovnání s předchozím rokem o 20 %. Kromě falešných dopravců, kteří prostřednictvím podvodných SMS zpráv, telefonátů či e-mailů usilují o získání přístupu do bankovnictví svých obětí, se v posledních týdnech objevují například podvodné zprávy od orgánů státní správy či takzvaný SIM Swap. […]

Obchod, marketing

Až 65 % rodičů cítí, že je společná péče o děti sblížila, matky ale mají pro sebe jen 90 minut denně

Většinu své historie lidstvo žilo ve velkých komunitách, které pečovaly o děti společně. Posledních sto let se však rodina neustále zmenšuje, a tak dnes až 75 % péče o malé děti zastává maminka sama. Rozdělení rodičovských povinností je teď sice spravedlivější než v generaci dnešních prarodičů, ale hlavně otcové v České a Slovenské republice si přejí, aby se starost i radost spojená s péčí o miminka dělila ještě více vyrovnaně. […]

Obchod, marketing

Společnost Hisense si zajistila první místo v celosvětových dodávkách stopalcových televizorů

Podle předního mezinárodního institutu pro výzkum trhu Omdia si společnost Hisense, přední značka v oboru spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, upevnila svými stopalcovými televizory ve 3. čtvrtletí 2024 postavení nejlepšího hráče na globálním trhu špičkových televizorů. Tento úspěch znamená pro společnost Hisense již čtvrté čtvrtletí v řadě na čele trhu. […]

Obchod, marketing

Češi stále věří na kouzlo Vánoc a radost z dárků

Vánoce jsou svátkem radosti, setkávání, rodiny a obdarovávání. Ale co vlastně dáváme, když pod stromeček položíme obálku s penězi? Jistě, je to praktické. Ale vyjadřuje to skutečně naše pocity a úsilí, které jsme do výběru dárku vložili? O tom, že peníze pod stromeček nepatří, se shodlo téměř 60 % Čechů, kteří se účastnili vánočního průzkumu nákupního rádce Heureka.cz. Důvod je prostý – dárek s osobním přístupem vyjadřuje, že jsme si na výběru opravdu dali záležet a že obdarovaného známe a máme rádi. […]

Obchod, marketing

Black Friday pod palbou hackerů: Každý pátý zákazník ignoruje online hrozby

Slevové akce, jako Amazon Prime days, Black Friday nebo Cyber Monday, a předvánoční nákupy jsou nejdůležitějšími 100 dny v kalendáři obchodníků. Období od října do prosince, označované také jako „Golden Quarter“ (Zlaté čtvrtletí), je celosvětově nejrušnější z hlediska počtu offline i online nákupů, které přinášejí virtuálním pokladnám více než 4 biliony USD. Téměř každý pátý nakupující však přitom není chráněn před kybernetickými hrozbami, uvádí studie společnosti Kaspersky1. […]