Obchod, marketing

Na vánoční nákupy zve Tesco Cheb do nově zmodernizované prodejny

Prodejna Tesco v Chebu prošla rozsáhlou modernizací, díky níž nabízí zákazníkům ještě pohodlnější a příjemnější prostředí pro vánoční i každodenní nákupy. Hypermarket o prodejní ploše 3 095 m² představuje široký sortiment potravinářského i nepotravinářského zboží s důrazem na aktuální sezónní nabídku, včetně všeho potřebného pro Vánoce a Silvestra. […]

Obchod, marketing

Konec každoročnímu týrání kaprů? Společenská podpora ukončení nákupu živých ryb získává na síle

Podle nejnovějšího průzkumu CIWF Česko by se pouze pět procent lidí v Česku na Vánoce neobešlo bez nákupu živého kapra. Právě na ně cílí každoroční předvánoční kampaň Vánoce pro kapry, která znovu zdůrazňuje, že ryby určené ke konzumaci prodané v živém stavu do rukou koncových zákazníků zbytečně trpí. Tuto Kampaň letos podpořily i další známé osobnosti včetně herečky Lucie Benešové či spisovatelky Petry Soukupové. CIWF Česko vítá osvětovou kampaň Magistrátu hlavního města Prahy Vaše tradice, moje trápení, která se nese v podobném duchu. […]

Obchod, marketing

Kdo je Kampi?

Kampi působí na českém trhu již od roku 1997 jako výrobní a velkoobchodní společnost, která dodává kancelářské potřeby školám, firmám i institucím. Za více než čtvrtstoletí si vybudovala pevné postavení mezi dodavateli, spolupracuje s širokým spektrem klientů, od nadnárodních korporací až po státní organizace. Od samotného počátku se firma věnuje zaměstnávání osob se zdravotním postižením, čímž aktivně přispívá k jejich začlenění na trh práce. Tento závazek vychází z charakteru výroby, která na počátku kladla důraz na ruční práci, a z přesvědčení, že smysluplná podpora může skutečně měnit životy. […]

Obchod, marketing

Společnost Hisense se ve 3. čtvrtletí 2024 umístila na druhém místě na globálním trhu luxusních televizorů

Luxusní televizory společnosti Hisense, přední světové značky v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, sklízí úspěchy. Podle údajů mezinárodního institutu pro výzkum trhu Counterpoint Research se ve třetím čtvrtletí firma umístila na druhém místě s čtyřiadvacetiprocentním podílem na celosvětovém trhu špičkových televizorů a na prvním místě v této oblasti v Číně. […]

Obchod, marketing

Investoři prostřednictvím Crowdberry získají roční úrokový výnos až 11,2 %

První tranše investice do společnosti Freshlabels, která se specializuje na prodej designových a udržitelných módních značek, byla úspěšně uzavřena. Investoři v této tranši získají roční úrokový výnos až 11,2 %. Kapitál ve výši 300 000 eur směřoval na rizikovější účel – nákup zásob, což se projevilo i ve vyšší úrokové sazbě ve srovnání s druhou tranší. […]