Obchod, marketing

Brno: Výstava populárních investičních mincí pro rok 2025

Mezi nejoblíbenější investiční mince patří kanadský Maple Leaf, australský Kangaroo a britská Britannia, které právě teď vycházejí v ražbě pro rok 2025. Všechny mince jsou již tradičně zdobeny hlavními symboly země a britským panovníkem, aktuálně Charlesem III. Jejich cenu určuje cena zlata, jež se aktuálně pohybuje kolem 63.160 Kč/unce. Světově populární novinky si můžete od pátku 29. listopadu prohlédnout a zakoupit na brněnské pobočce Zlaťáky.cz. Prodejní výstava potrvá do 13. prosince. […]

Obchod, marketing

Absolutním vítězem soutěže IEA24 je AGC Glass Europe

V soutěži efektivity digitálních projektů IEA znovu poměřily výsledky svých řešení firmy i státní instituce. Letošní ročník ovládla agentura AITOM Digital s celkem deseti oceněními a cenu Grand Prix získal její projekt pro AGC Glass Europe. V porotě zasedlo 16 odborníků na digitální marketing. […]

Obchod, marketing

Sedmý ročník čínského veletrhu dovozu CIIE úspěšně skončil: Nejdůležitější události v číslech

Dne 10. listopadu byl v Šanghaji úspěšně zakončen sedmý ročník čínského veletrhu CIIE (China International Import Expo). Přestože bylo během veletrhu dosaženo mnoha nehmotných úspěchů a spojení, veletrh byl nebývale úspěšný i z hlediska přítomnosti účastníků z celého světa a zprostředkovaných obchodních příležitostí. Předběžné obchody dosáhly celkové výše 80,01 miliardy amerických dolarů, což oproti předchozímu ročníku představuje dvouprocentní nárůst. […]

Obchod, marketing

Klasika nebo glamour? Udělejte si Vánoce podle sebe. Tak, jak si je přejete. Najděte nejnovější dekorativní trendy značky Pepco

Blíží se nejkrásnější svátky v roce. A to je ideální čas, abyste do svého domova vnesli kouzelnou atmosféru. Díky široké nabídce dekorací Pepco si můžete vytvořit Vánoce přesně podle svých představ. Letos v obchodech najdete jedinečné kolekce plné různých trendů v interiérovém designu. Od nadčasové elegantní klasiky až po motivy inspirované přírodou. Každý si zde najde něco pro sebe. Stačí navštívit Pepco! […]

Obchod, marketing

Vánoce ve vašem rytmu: Dárky, které rozezní nejen sváteční atmosféru

Hudba má neuvěřitelnou schopnost vytvářet kouzlo okamžiku, zvlášť o Vánocích. Je jedno, zda jste milovníci tradičních koled, moderních hitů nebo hledáte způsob, jak si užít novoroční party – hudební dárky jsou jednoduše skvělá volba. Přineste letos pod stromeček rytmus, energii a radost s těmito skvělými hubeními pomocníky. […]

Obchod, marketing

Game changer v prevenci před lupy. Díky novému složení 2x Protect* od Head & Shoulders nebudeš mít lupy ani dnes ani zítra

Věděl jsi, že pokud budeš používat Head & Shoulders při každém mytí vlasů, můžeš zabránit tvorbě lupů? Značka Head & Shoulders, světová jednička v prevenci lupů, která má za sebou desítky let vědy a zkoumání, přišla s novým složením 2x Protect* ve svých šamponech. To dodává pokožce hlavy 2x více ochranných látek* a zabraňuje návratu lupů! […]

Obchod, marketing

Průzkum Home Creditu: Rozpočet na vánoční dárky si vytvoří více než polovina Čechů, 15 procent jej nedodrží

Podle aktuálního průzkumu společnosti Home Credit plánuje letos 32 procent Čechů utratit za vánoční dárky nejčastěji mezi 5–10 tisíci korunami. Dalších 28 procent dotázaných předpokládá výdaje mezi 3–5 tisíci korunami, 18 procent utratí maximálně 3 tisíce korun, a naopak vyšší částky od 10 do 20 tisíc na nákup dárků odhaduje 19 procent respondentů. Rozpočet na nákup vánočních dárků si pravidelně dělá 29 procent Čechů a shodné procento tak činí alespoň občas. A když už si rozpočet udělají, většinou jeho limit nepřekročí, jen 15 % se jej většinou dodržet nepodaří. […]