Obchod, marketing

Nová studie potvrzuje, že zapojení do Fairtrade přináší pro pracovníky na květinových farmách hmatatelné výhody

Lidé, kteří pěstují fairtradové květiny v Keni, získávají navíc prostřednictvím fairtradového příplatku ekonomické prostředky v hodnotě přibližně 107 EUR (2700 Kč) na osobu ročně, které často využívají na vzdělání, podporu bydlení a zdravotní péči. Mohlo by se zdát, že to není moc, nicméně vzhledem k tomu, že mzdy pracovníků v tomto sektoru se pohybují v průměru kolem 895 EUR (22.500 Kč) ročně, jde o výraznou podporu. Tyto výhody představují významnou ekonomickou podporu zejména pro tamní ženy, které mají v zemi často nižší mzdy než muži. […]

Obchod, marketing

Průzkum „Car Policy“: Kdo ze zaměstnanců získá služební auto a jakou značku

Většina firem (65 %) umožňuje zaměstnancům volbu značky i modelu statusového služebního auta a jeho využití pro soukromé jízdy včetně zahraničních cest. Soukromé kilometry si zaměstnanci většinou hradí sami. Mezi nejpopulárnější statusové vozy top managementu patří BMW a Mercedes. Střední management nejčastěji volí Škodu. Některé firmy nabízejí místo služebního auta peněžní náhradu. Vyplývá to z průzkumu Comp&Ben Asociace, který zjišťoval, jak zaměstnavatelé nastavují podmínky pro udělování služebních vozidel prostřednictvím interní směrnice známé jako Car Policy. […]

Obchod, marketing

Virtuální branding – top trend marketingu 2025

Emoce hrají zásadní roli v tom, co si lidé pamatují, a silný emocionální zážitek může rozhodnout o tom, zda si zákazník značku oblíbí a zůstane jí věrný. Výzkumy ukazují, že emocionální prožitky mají silnější dopad na lidskou paměť než neutrální informace. Pokud zákazník zažije něco, co v něm vyvolá radost, vzrušení nebo překvapení, pravděpodobně si tuto zkušenost zapamatuje mnohem lépe než běžnou reklamu či statickou prezentaci značky. Firmy, které dokážou oslovit zákazníky na hlubší emoční úrovni, mají v dnešním konkurenčním prostředí významnou výhodu. […]

Obchod, marketing

Společnosti divize CSG Ammo+ vystavovaly na SHOT Show 2025 ve Spojených státech

Ve dnech 21. až 24. ledna se v Las Vegas konala SHOT Show 2025, nejdůležitější outdoorová výstava v USA, na které tradičně vystavují nejvýznamnější světoví výrobci zbraní, munice a příslušenství pro lov a sportovní střelbu. Poprvé se na tradiční SHOT Show jako člen skupiny CSG prezentovala americká Kinetic Group a její značky, které se staly součástí skupiny na podzim minulého roku. Vedle nich své produkty představily i společnosti Fiocchi of America a Baschieri & Pellagri, které patří do skupiny CSG od roku 2022. Mezi nejvýznamnější hosty, kteří navštívili na veletrhu stánky firem CSG, patřil i Donald Trump jr. […]

Obchod, marketing

Hisense dosáhla v roce 2024 podílu 14,06 % na dodávkách televizorů, společnost si udržuje druhé místo na světě již tři roky za sebou

Společnost Hisense, přední světová značka v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, posílila svou dominantní pozici na světovém trhu televizorů a dosáhla bezprecedentního tříletého, po sobě jdoucího druhého nejvyššího ročního objemu dodávek televizorů na světě. Podle nejnovější zprávy společnosti AVC Revo prokázala společnost Hisense v roce 2024 výjimečné výsledky, když zaznamenala výrazný meziroční přírůstek dodávek o 11,9 % a její podíl na dodávkách činil 14,06 %. V letech 2022 až 2024 si televizory Hisense tři roky po sobě trvale udržovaly druhé místo u podílu na celosvětových dodávkách televizorů. […]

Obchod, marketing

Produkty pro péči o domácnost od Procter & Gamble pomůžou v azylovém domě Českého červeného kříže v Kladně. Procter & Gamble a Albert Česká republika spouští projekt na podporu rodin v nouzi

Ariel, Jar nebo Lenor, to jsou produkty, které pomáhají rodinám v České republice již po desetiletí v péči o domácnost. Co když se ale rodina ocitne v tíživé životní situaci a vlivem nepříznivých okolností o vlastní domácnost přijde? Pro takové je tu síť azylových domů Českého červeného kříže, mimo jiné i ten v Kladně, jehož hygienické centrum se brzy právě díky společné iniciativě Procter & Gamble a Albert Česká republika s názvem Nakupujte srdcem dočká renovace. Přispět k ní můžete jednoduše i vy – pokud si do 28.2. zakoupíte v některé z prodejen Albert Česká republika nějaký produkt značek Always, Ambi Pur, Ariel, Aussie, Blend-a-med, Blend-a-dent, Discreet, Gillette, Gillette Venus, Head & Shoulders, Herbal Essences, Jar, Lenor, Mr. Propper, Naturella, Old Spice, Oral-B, Pampers, Pantene, Swiffer nebo Tampax , tak Procter & Gamble věnuje 0,5 % z prodejní ceny (bez DPH) Českému červenému kříži, který tyto prostředky využije na vybudování hygienického zázemí rodin v nouzi. Procter & Gamble a Albert Česká republika tak pokračují ve svém dlouholetém úsilí pomáhat tam, kde je to nejvíce potřeba. […]