Obchod, marketing

road2expo: Japonští investoři si potrpí na dlouhodobé vazby a osobní kontakt, říká Čermák z CzechInvestu

Česká účast na světové výstavě Expo 2025 v Ósace představuje pro české firmy jedinečnou příležitost proniknout na japonský trh. Jak tuto šanci co nejlépe využít, zjistíte na krajských konferencích #road2expo, které se uskuteční 14. listopadu v Ostravě a 19. listopadu v Brně ve spolupráci s mediálním domem CNC a deníkem e15. […]

Obchod, marketing

Třetí sálová aukce Art Capital v Mánesu nabídla mimořádná díla Sopka, Kučerové, Kolářové, Toyen, Zoubka a dalších

Třetí sálová aukce Art Capital, která se konala v neděli 10. 11. 2024 v pražské výstavní síni Mánes, se nesla ve znamení výjimečných uměleckých děl. Aukce nabídla díla předních českých i zahraničních autorů napříč generacemi, včetně několika položek, které byly nabízeny na tuzemském aukčním trhu vůbec poprvé. Tento jedinečný výběr přilákal širokou pozornost sběratelů a milovníků umění. […]

Obchod, marketing

Jubilejní desátý ročník ocenění Nejdůvěryhodnější značka potvrzuje loajalitu českých zákazníků

Marketingový program Nejdůvěryhodnější značky slaví letos své desáté výročí. V rámci tohoto již tradičního programu jsou oceněny značky a brandy, které si získaly nejvyšší míru důvěry mezi českými zákazníky. Na základě rozsáhlého průzkumu společnosti NIQ, do kterého se zapojilo více než 4000 respondentů, byly v 95 kategoriích vybrány značky, které v očích zákazníků vynikají především svou spolehlivostí a kvalitou. O oblíbenosti celého programu svědčí jak zájem samotných zákazníků, kteří logo s často vyhledávají, tak vzrůstající míra využití loga ze strany vítězných značek. Ty se profilovaly především z oblasti služeb, institucí, prodejců, výrobců, ale i ze segmentu lékárenství a zdravotnictví nebo technických odvětví. Vítězné značky byly odhaleny na slavnostním večeru 7. listopadu 2024 v Radiopaláci v Praze na Vinohradech a provázela jím moderátorka Daniela Brzobohatá. […]

Obchod, marketing

Úspěšná globální konference prodejců LiuGong 2024

Ve dnech 6. až 7. listopadu 2024 se v sídle společnosti LiuGong (000528.SZ) v městské prefektuře Liou-čou čínské autonomní oblasti Kuang-si konala Globální konference dealerů LiuGong a Globální festival zákazníků 11•26. Sešla se zde téměř tisícovka zástupců dealerů z celého světa, aby společně diskutovali o trendech v oboru, sdíleli své úspěchy a zkoumali možnosti budoucí spolupráce. […]

Obchod, marketing

DATART popáté obhájil ocenění Nejdůvěryhodnější značky roku, a navíc získal titul Skokan roku. Spotřebitelé ocenili kvalitu a zákaznickou péči

DATART se letos popáté za sebou stal Nejdůvěryhodnější značkou roku v kategorii Prodejci elektra. Ocenění, které čeští spotřebitelé udělili DATARTu v rámci nejrozsáhlejší nezávislé spotřebitelské ankety, potvrzuje, že zůstává jasnou volbou pro zákazníky hledající kvalitu a spolehlivost. V letošním roce DATART zaznamenal také největší meziroční nárůst hlasů ze všech značek – o působivých 9,8 %. Tím si vysloužil titul Skokan roku. Výsledky marketingového ocenění, které probíhá již desátým rokem, byly slavnostně vyhlášeny 7. listopadu 2024 v Radiopaláci v Praze na Vinohradech. […]

Obchod, marketing

Trendy v sociálních médiích: Nejvýznamnější události ve střední a východní Evropě

Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) a GWI představují novou zprávu o zvyklostech v oblasti sociálních médií v regionu střední a východní Evropy. Tato studie je třetí částí průzkumů globální výzkumné agentury GWI pro střední a východní Evropu a navazuje na studie “You are What You Buy” a “The New Age of Gen Z”. Aktuální výzkum se zabývá návyky spotřebitelů v prostředí sociálních médií v tomto regionu a ukazuje, jak sociální média mění zapojení spotřebitelů, objevování produktů a věrnost značkám. […]

Obchod, marketing

GTI zahajuje globální nábor pro projekt Intelligent RAN, Ubiquitous AI v rámci programu vývoje 5G-A×AI

Na Globálním fóru MBB 2024 (MBBF 2024) zahájila společnost GTI globální nábor pro projekt Intelligent RAN, Ubiquitous AI, jehož cílem je urychlit obousměrné posilování 5G-A a AI v rámci programu rozvoje 5G-A×AI. Proběhla diskuse o konvergenci 5G-A a AI s předními světovými operátory a průmyslovými partnery, včetně GSMA, China Mobile, Telefónica, AIS, HKT, Zain, Leju Robot a Huawei. Zkoumáním inovativních technologií, aplikací a možností spolupráce chtějí zpřístupnit nové příležitosti pro obchodní růst. […]

Obchod, marketing

Blíže než kdy jindy: Ponořte se do elektrického vesmíru Yadea na veletrhu EICMA

Společnost Yadea (01585.HK), světový lídr v oblasti elektrických dvoukolových vozidel, se již po sedmé představila na veletrhu EICMA, kde uvedla řadu elektrických dopravních prostředků navržených pro evropský trh. K největším lákadlům stánku společnosti Yadea patří její vlajková loď mezi crossovery, elektrický motocykl Yadea Kemper, spolu s oblíbenými modely Yadea Keeness, Fierider, Voltguard a GFX. […]