Obchod, marketing

Společnost Hisense představí na veletrhu spotřební elektroniky CES 2025 budoucnost chytrého bydlení s „Umělou inteligencí pro váš život“

Společnost Hisense, přední světová značka v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, se chystá na veletrhu spotřební elektroniky CES 2025 nově definovat chytřejší bydlení. Bude tomu tak díky ambicióznímu debutu v oblasti umělé inteligence, který bude podpořen přehlídkou jejích nejnovějších inovací. […]

Obchod, marketing

„Vánoce, jaké si přeji” – společnost Pepco představila svou první vánoční image kampaň

Vánoce jsou výjimečným obdobím roku, které lze strávit mnoha způsoby. Každý z nich je stejně dobrý, pokud je v souladu s námi samotnými. Pepco na tyto potřeby reaguje vstupem do nové úrovně komunikace a spuštěním své první vánoční image kampaně. Spot se sloganem „Vánoce, jaké si přeji“ představuje příběh dvou sester, jejichž rivalita se změní v dojemné a radostné vánoční usmíření. Je doplněn „Vánočním příběhem sester“, jehož autorkou je Magdalena Witkiewiczová a který je připraven v podobě audioknihy, kterou čte Kateřina Peřinová. […]

Obchod, marketing

Nejlepší vánoční dárek: Chytré inovace pro každou domácnost

Vánoce jsou obdobím dávání a nalezení dokonalého dárku může být výzvou. Tento rok udělejte své dárky nezapomenutelné s inovativními produkty od společnosti Dreame. Od hrdinů v úklidu domácnosti po luxusní osobní péči, modely X40 Ultra, Z10 Station, H14 Dual a Miracle Hair Dryer nabízejí promyšlená a praktická řešení pro každého na vašem seznamu. […]

Obchod, marketing

Jedna z nejstarších značek na světě, česká MORA, oslaví 200 let ve velkém stylu

Ikonická česká značka MORA slaví 200 let od doby, kdy byly v roce 1825 položeny její základy jako jednoho z nejstarších podniků na výrobu domácích potřeb a spotřebičů na světě. Vždy dokázala stát na vrcholu doby, a to nejen doma, ale i ve světě. Je synonymem kvalitních, spolehlivých a úsporných spotřebičů do kuchyně i domácnosti s praktickou obsluhou, které otevírají dveře nejen k tradičnímu, ale i ke zdravému modernímu životnímu způsobu. Celý rok 2025 se proto ponese v duchu zajímavých spojení a akcí. […]

Obchod, marketing

Podvody vzrostly o 20 procent: MONETA varuje před falešnými e-shopy a podvodnými SMS zprávami

Nakupování vánočních dárků prostřednictvím e-shopů je mezi Čechy stále oblíbenější. Tento trend však nahrává také podvodníkům, jejichž aktivita se podle Monety v listopadu navýšila v porovnání s předchozím rokem o 20 %. Kromě falešných dopravců, kteří prostřednictvím podvodných SMS zpráv, telefonátů či e-mailů usilují o získání přístupu do bankovnictví svých obětí, se v posledních týdnech objevují například podvodné zprávy od orgánů státní správy či takzvaný SIM Swap. […]

Obchod, marketing

Až 65 % rodičů cítí, že je společná péče o děti sblížila, matky ale mají pro sebe jen 90 minut denně

Většinu své historie lidstvo žilo ve velkých komunitách, které pečovaly o děti společně. Posledních sto let se však rodina neustále zmenšuje, a tak dnes až 75 % péče o malé děti zastává maminka sama. Rozdělení rodičovských povinností je teď sice spravedlivější než v generaci dnešních prarodičů, ale hlavně otcové v České a Slovenské republice si přejí, aby se starost i radost spojená s péčí o miminka dělila ještě více vyrovnaně. […]