Obchod, marketing

Philips Lumea slaví 15 let skutečnými příběhy o sebevědomí a svobodě života bez chloupků

Před 15 lety přišla značka Philips s přelomovou technologií IPL, která zásadně proměnila rituály péče o pleť milionů žen i mužů po celém světě. Díky přístroji Philips Lumea zažívají lidé v pohodlí domova radost z dlouhodobého odstranění chloupků – bez bolesti, šetrně, časově úsporně, s výsledky jako ze salonu přináší sebevědomí a svobodu. […]

Obchod, marketing

Český trh práce v pohybu: bez cizinců by zpomalil, mladí chtějí flexibilitu a zkušení míří do důchodu

Český pracovní trh prochází největší proměnou za poslední dekády. Rekordních 1,1 milionu cizinců drží v chodu průmysl, stavebnictví i služby. Do firem nastupuje Generace Z, která odmítá stará pravidla a hledá flexibilitu i smysluplnou práci. Zároveň odcházejí do penze statisíce zkušených pracovníků a s nimi i know-how budované desítky let. […]

Obchod, marketing

Nová vysokorychlostní žehlička Sencor Artemiss: suší a narovnává vlasy v jednom kroku

Objevte novou vysokorychlostní žehličku na vlasy SHI 9100RS Artemiss, která spojuje funkci vysoušení a žehlení v jednom. Díky vysokorychlostnímu proudění vzduchu a precizní regulaci teploty získáte hladký účes rychleji a šetrněji, bez zbytečného zatěžování vlasů. Ať už máte jemné, husté nebo kudrnaté vlasy, vždy dosáhnete profesionálního výsledku během pár minut. […]

Obchod, marketing

FAVI mění CEO. Do čela společnosti nastupuje Marie Hejlová

Největší český vyhledávač nábytku FAVI oznamuje změnu ve vedení společnosti. Novou CEO se stává Marie Hejlová, která ve FAVI působí od jeho vzniku. Dosud vedla marketing a podílela se i na strategickém řízení firmy. Ve funkci střídá Jana Sellers-Zajice, jenž společnost vedl posledních 9 let. […]

Obchod, marketing

ZKONG sází na bezpečnost a flexibilitu elektronických cenovek, velké řetězce jejich nasazení rychle rozšiřují

Podle společnosti Technavio se globální trh s elektronickými cenovkami (ESL) v letech 2024 až 2028 rozroste o 1,64 miliardy USD, a to s průměrnou roční mírou růstu (CAGR) téměř 15,69 %. K tomuto trendu přispívá skutečnost, že přední maloobchodní řetězce jako Carrefour, Aldi a Kroger stále častěji zavádějí elektronické cenovky jako klíčový prvek svých chytrých maloobchodních strategií. […]

Obchod, marketing

FOR DECOR & PRESENT: Nejen dekorace a dárky. Veletrh nabídne program plný kreativity i rad na zvelebení interiéru

Veletrh dekorací, dárkového zboží a kreativní tvorby FOR DECOR & PRESENT se bude konat od 4. do 6. září v PVA EXPO PRAHA a tradičně zahájí zdejší podzimní veletržní sezónu. Letos nebude jen přehlídkou trendů a novinek v daných oborech, ale i místem, kde se sejdou odborníci, kreativní tvůrci a profesionálové a nabídnou třídenní program s přednáškami a workshopy. Partnerem pro energetiku výstaviště PVA EXPO PRAHA je společnost PKV Build, s.r.o. […]