Obchod, marketing

Změny ve vedení WMC/Grey: David Suda se stává Chief Creative Officer, Milan Janecký nastupuje jako Executive Director

Agentura WMC/Grey oznamuje významné změny ve svém vedení. David Suda nastupuje do pozice Chief Creative Officer a stává se místopředsedou představenstva. Na pozici Executive Director nově přichází Milan Janecký, který se zároveň stává členem představenstva. Z pozice výkonné ředitelky po 11 letech odchází Adéla Krausová. […]

Obchod, marketing

České biotechnologie se představily v Miláně

Firmy ze skupiny kolem IOCB Tech prezentovaly své know-how a služby na tradičním jarním setkání biotech průmyslu na konferenci BIO-Europe Spring, tentokrát v italském Milánu. S téměř 4 tisíci odborníky z oblasti farmacie, biotechnologií a investic slouží akce jako platforma pro navazování strategických partnerství a prezentaci českých inovací. […]

Obchod, marketing

Andy Walsky ze společnosti ExaGrid oceněn na prestižním seznamu 2025 CRN® Channel Leaders (vedoucí pracovníci dodavatelů) pro region APAC

Společnost ExaGrid®, jediné řešení pro vrstvené zálohování s funkcí Retention Time-Lock v oboru, které zahrnuje vrstvu nesměřující k síti (vytváří vrstevnatou vzduchovou mezeru), zpožděné mazání a neměnnost pro obnovu ransomwaru, dnes oznámila, že CRN® , značka The Channel Company, jmenovala Andyho Walskyho, viceprezidenta společnosti ExaGrid pro prodej v regionu EMEA a APAC, na vysoce očekávaný seznam 2025 CRN® Channel Leaders pro region APAC. […]

Obchod, marketing

Tesco podporuje české výrobce: Plenky Fred & Flo a Gaga míří z ČR do celé skupiny

Tesco posiluje svou podporu českým firmám a zároveň přináší zákazníkům ještě kvalitnější produkty za výhodnější ceny. Dětské plenky a kalhotky privátních značek Fred & Flo a Gaga se vyrábějí v Česku, odkud pak putují do celé skupiny Tesco, zahrnující Česko, Slovensko, Maďarsko, Velkou Británii a Irsko. Spolupráce s českými výrobci znamená nejen růst pro místní firmy, ale také dostupnější a inovativnější výrobky pro rodiče a jejich děti. […]

Obchod, marketing

Firmám hrozí dorovnání mezd, až 60 % z nich není připraveno na rovné odměňování

Od června 2026 začne platit evropská směrnice o transparentním odměňování, jejímž cílem je posílit prosazování principu rovného odměňování mužů a žen za stejnou práci nebo práci srovnatelné hodnoty. Podle Comp&Ben Asociace, která se specializuje na odměňování zaměstnanců, více než 60 % firem požadavky směrnice nesplňuje. Pokud nezačnou okamžitě jednat, hrozí, že termín nestihnou. V důsledku toho jim mohou reálně hrozit žaloby ze strany zaměstnanců a povinnost dorovnat mzdy na dané pozici. […]

Obchod, marketing

Vítězem soutěže Visa Czech Top Shop 2024 se stala prodejna Kytary.cz

Ve čtvrtek 6. března 2025 byly během slavnostního finále soutěže Visa Czech Top Shop předány trofeje vítězům ročníku 2024. V hlavní kategorii zvítězila prodejna hudebních potřeb Kytary.cz v pražských Modřanech. Tato soutěž, jejíž pátý ročník právě skončil, hodnotí prodejny nejen podle vzhledu a inovací, ale především podle kvality zákaznického zážitku. Mezi nominovanými kamennými obchody se posuzovaly faktory jako design, čistota, jedinečnost prodejny, prezentace služeb, využití inovativních technologií, interakce personálu a v neposlední řadě také podpora moderních platebních metod. […]