Obchod, marketing

Tesco slaví 15 let věrnostního programu Clubcard. Chytré nakupování přináší zákazníkům úspory, pohodlí i zábavu

Věrnostní program Tesco Clubcard slaví významné jubileum, 15 let na českém trhu. Od svého spuštění v roce 2010 se stal jedním z nejznámějších a nejrozšířenějších programů mezi zákazníky. Dnes má více než 3 miliony členů, kteří díky Clubcard pravidelně šetří při každém nákupu – ať už v kamenných prodejnách nebo online s aplikací nebo kartičkou. […]

Obchod, marketing

Venkovní plochy společnosti euroAWK navyšují svůj reklamní zásah

Podle výsledků aktuálního průzkumu nezávislé výzkumné společnosti Ipsos, plochy společnosti euroAWK výrazným způsobem navýšily celkový počet dosahovaných reklamních kontaktů a doručují tak vyšší hodnotu pro klienty. V případě klasických billboardových ploch činí tento nárůst od poslední vlny měření před šesti lety přibližně 12 %, počet reklamních kontaktů doručovaných prostřednictvím citylight vitrín (CLV) se ve srovnání s rokem 2019 zvýšil dokonce o 15 %. […]

Obchod, marketing

Léto ve skladu: Bezpečnost, efektivita a chytrá opatření pro horké dny

Letní měsíce představují pro sklady a logistické provozy specifickou výzvu. Horko ovlivňuje nejen lidi, ale i techniku a může i výrazněji zasáhnout do plynulosti provozu. Společnost STILL ČR proto přináší praktické rady, jak zajistit bezpečný a efektivní provoz v letních měsících, od péče o manipulační techniku až po zajištění bezpečnosti a pohodlí pracovníků ve skladech i mimo ně. […]

Obchod, marketing

CONTEG Group vydal dluhopisy s atraktivním úrokem

CONTEG Group ve spolupráci se společností Conseq podruhé vstupuje na veřejný trh s emisí dluhopisů. Česká průmyslová skupina v červnu 2025 úspěšně umístila neveřejnou část emise korporátního dluhopisu CONTEG Group s úrokem 6,49 procenta. […]

Obchod, marketing

FeelEco slaví historický čtyřnásobný úspěch ve Volbě spotřebitelů 2025

FeelEco jako historicky první značka v rámci eko drogerie získala v soutěži Volba spotřebitelů 2025 ocenění hned pro čtyři produkty ve třech kategoriích – FeelEco Prací gel Fresh, FeelEco Prostředek na nádobí Aloe Vera, FeelEco Prostředek na nádobí Citron a FeelEco Aviváž Relax. Spotřebitelé tak potvrdili důvěru ke značce FeelEco a že zájem o zdraví, udržitelnost a přírodní složení je trend i nový standard v péči o domácnost. Česká značka přírodní drogerie a kosmetiky FeelEco tak slaví velký úspěch v prestižní soutěži Volba spotřebitelů 2025. […]

Obchod, marketing

Nová řada vlasových produktů Dyson Omega™ .Pro výživu, posílení a maximální lesk vlasů, s obsahem směsi Dyson Oli7™

Společnost Dyson představuje svou druhou řadu vlasových přípravků, řadu pro výživu vlasů Dyson Omega™. Inženýři společnosti Dyson spojili 13 let zkušeností v oblasti zemědělství s 12 lety výzkumu vlasové vědy a zaměřili se na přírodní ingredience, aby vyřešili problém suchých vlasů. Tato řada je unikátní jedinečnou směsí sedmi olejů bohatých na omega mastné kyseliny, včetně slunečnicového oleje sklizeného na vlastních farmách Dysonu v britském Lincolnshire. Obsahuje hydratační vlasový olej, který vlasy posiluje a obnovuje a bezoplachový kondicionér ve spreji, který vlasy vyživuje a usnadňuje jejich rozčesávání. Produkty poskytují okamžitou a dlouhotrvající výživu pro všechny typy vlasů. […]